İlaç Saklama Dolabı

İndirim
Açıklama

İlaç Saklama Dolabı ADF-88

Monoblok gövdelidir, elektrostatik boyalıdır Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

Standart çevirmeli mekanik termostatla soğukluk kontrolü sağlanır

İlaç saklama dolabının ön kapak kısmında içine güneş ışığının girmesini engelleyen film kaplaması vardır

İlaç aşı soğutucusunun imalatı 48X52X84 cm. ölçülerinde yapılmıştır

İç boyutları 41X38X55 santim ölçüsündedir Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

İklim sınıfı CC2 olup statik soğutmalı sistemi vardır

R600a soğutucu gazıyla aşıları serumları +4 ile +10 derece arasında saklar

Ağırlığı 37.5 kg olan ilaç aşı saklama dolabının iç aydınlatması ledle ışıklandırma sağlar

Aşı ilaç soğutucusunun içerisinde kendinden 2 adet rafı vardır Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

İlaçları koyacağınız raf yüksekliğini kolayca ayarlayabilirsiniz

Brüt hacmi 88 litrelik olup 220-240 voltluk 50 hz frekansındaki elektrikle çalışır

Üretiminde kullanılan malzemeler son derece kalitelidir

Cam kapısında kullanılan cam güvenlik için temperlenmiş camlıdır Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

Yüksekliği ayarlanabilir ayakları vardır

Dayanıklıdır, yedek parçaları bol ve ucuzdur

Küçük eczaneler ve aile sağlığı merkezleri için ideal kullanım sağlar

Serum saklama ilaç muhafaza dolabı 2 yıl garantilidir Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

Ayrıca böyle bir serum saklama ilaç depolama aşı muhafaza soğutma buzdolabınız zaten var ve arızalıysa; aşı dolaplarının ilaç soğutucularının tamiri bakımı servisi soğutucu motoru ve kapısı, rafı yedek parçalarının satışı Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

Ayrıca elinizde böyle bir ilaç dolabı var ve arızalıysa; ilaç dolabı tamiri ilaç dolabı servisi ilaç dolabı termometresi ilaç dolabı motoru ilaç dolabı termostatı gibi ilaç dolabı parçalarını satıyoruz

Standart çevirmeli mekanik termostatlı ilaç dolabı dışında; özel üretim ilaç dolabı çeşitleri vardır. Örneğin; iç soğutma derecesini bilgisayarınız üzerinde görüp çıktı alabileceğiniz ilaç dolabı modelleri için Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

İlaç Saklama Dolabı ADF-88: Küçük medikal buzdolabı ilaç dolabı bölümündeki bu standart ilaç dolabı sessiz ve şık görünümlü bir ilaç dolabıdır. Küçük ilaç dolabı haricinde; büyük ilaç dolabı 2 kapılı ilaç dolabı RS 232 soket bağlantılı ilaç dolabı yatık ilaç dolabı satışı vardır. Medikal buzdolabı ilaç dolabı satışı telefonu Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.